عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

همسری تولدت مبارک

1393/3/17 23:01
نویسنده : مامانى عسل
204 بازدید
اشتراک گذاری

همسرم ؛ چون دوستت دارم

حتی آفتاب هم که بر پوستت بگذرد ، من می سوزم

پاییز از حوالی حوصله ات که بگذرد ،من زرد می شوم

چشمان قهوه ایت که از کوچه می گذرد ، عاشقت می شوم

و تا کفش های رفتنت جفت می شود ، غریب می مانم

و تنها وقتی گریه ای گمان نبرم در تو ، من سبز می مانم

که نیلوفرانه دوستت دارم ، نه مانند مردمانی که دوست داشتن را به عادتی به ارث برده اندو با طعم غریزه نشخوار می کنند

من درست مثل خودم هنوز و همیشه دوستت دارم

و این بار بیشتر از همیشه ، از ارتفاع به چشمان تو و کودکمام بوسه می زنم...

و از تو متشکرم...

برای تمام وقت هایی که مرا به خنده واداشتی

برای تمام وقت هایی که به حرفهایم گوش دادی

برای تمام وقت هایی که به من جرات و شهامت دادی

برای تمام وقت هایی که به من دلداری دادی

برای تمام وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من بودی

برای تمام وقت هایی که خواستی تا در کنارم باشی

برای تمام وقت هایی که به من اعتماد کردی

برای تمام وقت هایی که دلتنگم بودی

همیشه دوستت دارم چه به زبان بیاورم ، چه نیاورم

و دستانم را به سوی آسمان بلند می کنم و برایت دعا می کنم

که چشم های زیابیت را در انحصار قطره های اشک نبینم

دستانت همیشه از حرارت عشق گرم باشد

گل وجود نازنینت هیچ گاه پژمرده نشود

شاپرک باغچه خانه ات بالهایش هرگز محتاج مرهم نباشد

و خورشید آسمان زندگیت هیچ گاه غروب نکند.

هجدهم خرداد سالروز تولدت مبارک.محبت

پسندها (2)

نظرات (2)

افسانه
18 خرداد 93 13:58
تولد همسرت مبارک باشه عزیزم
مامان مهنا
20 خرداد 93 18:49
چه متن قشنگي فوق العاده بود تبريك ميگم تولد همسر تون رو اميدوارم هميشه زندگي شادي داشته باشين