عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

دختر دوست داشتنی من تولدت مبارک

1393/11/28 10:47
نویسنده : مامانى عسل
236 بازدید
اشتراک گذاری

روزی که به دنیا آمدی،من متولد شدم...از آن روز هم دخترم شدی و هم همه چیزم...

دختر آسمانی من

جهانم با تو شکرانه هایش بیشتر است و تو عاشقانه ترین باور خواب و بیدار منی...

گوشه دلم روز به روز را با نگاه رو به تکامل تو آغاز می کنم...

سپاس خدایی که گیلاس باغ بهشت را به من عطا کرد...

سایه خدای عشق بر قلبت مدام دخترم...

 

امروز برایم تکرار آن روز فراموش ناشدنی است...

روزی که پلک جهان می پرید

دلم گواهی می داد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد...

و لحظاتی بعد 

فرشته ای از آسمان فرود آمد در دامان من

دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است...

امروز روزی است که تو به دنیا آمدی...

همان روز زیبایی که خداوند مهربانم با تمام عظمتش به زمین لبخند زد و بهار را به یمن حضورت به ما بخشید...

بهار زیبای من،دخترکم می خواهم امروزم را فقط به تو فکر کنم..

به زمانی که چشم گشودی و آغوش زمان ضربان قلبم را با تو یکی نمود و دنیایم با تو آغاز شد و به یمن حضور تو من مادر نام گرفتم...

دخترم ،دنیای من

امروز برای من فقط یک روز تولد معمولی نیست بلکه روز تولد تمام شادی های عالم است...

امروز سالروز شاد شدن من به خاطر وجود دوباره توست...

امروز روزی است که عاشقانه خدا را شکر می گویم برای داشتن تو...

این را بدان همیشه و همیشه قشنگترین صدای زندگی من تپش قلب توست و باشکوه ترین روز زندگیم روز تولد توست

پس همیشه برایم بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

divider-186.gif

divider-186.gif

پسندها (5)

نظرات (2)

خاله جون عسل
18 اسفند 93 1:05
چه لطیف است حس آغازی دوباره... چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس... چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن... و چه اندازه شیرین است امروز... روز میلاد...روز تو...روزی که تو آغاز شدی تولدت مبارک عسل جووووووونم
مامانى عسل
پاسخ
مرسی خاله جوووونم خیلی دوست دارم
تاپ
19 اسفند 93 20:54
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com