عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

رویش اولین مروارید و تولد یکسالگی

1393/11/28 12:15
نویسنده : مامانى عسل
1,447 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای من 

تو دختر متولد شدی برای همیشه پاک بودن

تو دختر متولد شدی برای همیشه زیبا بودن

تو دختر متولد شدی برای لطیف بودن

تو دختر متولد شدی برای عشق ورزیدن

تو دختر متولد شدی برای محبوب بودن

تو دختر متولد شدی برای مهربان بودن

تو دختر متولد شدی برای تحسین شدن...تحسین کردن

تو برای همه این خوبی ها دختر متولد شدی،برای به وجود آوردن لبخند زیبای پروردگار،رضایت پدر و دعای مادر

تو بهترین هدیه خدا به ما هستی

تو همانی هستی که با خلق شدنت قلب خدا را از شوق لرزاندی و او را با تمام عظمتش در قلب پاک خود گنجاندی

تو هدیه هایی را از خالقت به امانت گرفته ای که برای بازگرداندنشان با تمام وجود مسئولی

پس مثل همیشه بهترین باش

قند و نباتم بعد از یک غیبت طولانی اومدم با کلی حرف و یک پست طولانی.

اول از همه رویش اولین مرواریدتو بهت تبریک میگم عزیز دلم.روز دوازهم بهمن ماه وقتی داشتم بهت غذا می دادم متوجه شدم که قاشق به چیزی کشیده شد و وقتی بادقت نگاه کردم دیدم بله لثه ات شکافته شده و یک مروارید سفید به سختی خودنمایی می کنه و باکلی ذوق و شوق و بوسیدنت خیلی خودمو کنترل کردم که به بابایی چیزی نگم و منتظر موندم تا بیاد خونه و ازش مشتلق بگیرم .مامانجونینا مشهد بودن و وقتی زنگ زد طاقتم نیومد و بهش گفتم و بعد از اومدنشون مشتلوقمو گرفتم. ظهر که بابا از سرکار اومد خونه موقع نهار خوردن به بابایی گفتم کیف پولتو هم بیار .وقتی کیفشو آورد خوش خبریو بهش دادم و بابا هم به من و خاله جون مشتلوق داد. خلاصه ما که اصلا تصمیم به گرفتن تولد بزرگ نداشتیم چون می دونستیم اذیت می شی ولی دندون درآوردنت بهانه ای برای گرفتن مهمونی دندونی و تولد بزرگ تر شد و از همون موقع حسابی سرمون شلوغ شد.

از یک طرف مدام دنبال گشتن تم تولد برات بودم و باتوجه به اسمت تم زنبور عسلو انتخاب کردم . خلاصه تزئینات تولد، انتخاب و طراحی کارت تولد ، خرید وسایل آش و مهمونی و ..... حسابی سرمونو شلوغ کرده بود. تو این مدت عزیزانمون هم از کمک هاشون به ما دریغ نکردند. خلاصه روز تولدت رسید و شما از لحظه اول تولد که چشت به مهمون ها افتاد و صدای موزیکو که می شنیدی می زدی زیر گریه و ساکت نمی شدی و منم مجبور بودم ببرمت تو خونه پیش بابایی تا ساکت شی .اما فایده نداشت و تا دوباره پیش مهمون ها می بردمت می زدی زیر گریه تاحدی رسیده بود که به بادکنک ها نگاه می کردی اشکات سرازیر می شد.خلاصه همین چندتا عکسو هم به زور باهات گرفتیم.هرجور که بود به خوشی گذشت و باید همینجا از بابایی گل و مامان جون ها و باباجون ها و خاله جون و عموجون و بقیه عزیزانمون تشکر کنم که خیلی کمکون کردند .خدا سایه بزرگتر ها به خصوص پدر و مادرهامونو از سرمون کم نکنه تا همیشه زیر سایه پرمهرشون سبز بمونیم.سینای عزیزم همسر خوبم که در لحظه لحظه کارها با من همقدم بودی از صمیم قلب ازت تشکر می کنم.

دختر زیباروی من امیدوارم وقتی بزرگتر شدی و سری به خاطراتت زدی با دیدن این عکس ها از کارهایی که برات انجام دادیم و از سلیقه مامان خوشت بیاد. دوست دارم بهترینم.

چک آپ یکسالگی قد :74 سانتیمتر          وزن : 8 کیلوگرم

ریسه تولدت مبارک

ریسه رویش اولین دندانت مبارک

ریسه ماه های تولد

کارت دعوت

لباس زنبوری که مادربزرگ مامان زحمتشو کشیدن و بابایی هم بالهاشو رنگ آمیزی کرده

آش دندونی دستپخت مامانجون (مامان)که خیلی خوشمزه شده بود و دست گلش درد نکنه

اینم آش گل دختری که با گریه و غر غر چند قاشقی نوش جون کرد و خوابید

 بخش خوشمزه مراسم هم شامل آش ، ساندویچ و ژله بود که متاسفانه از همشون نشد عکس بگیریم

هدیه مامان و بابا که امیدواریم ازش خوشت اومده باشه

هدیه مامان جون و باباجون (مامان) ماشین شارژی و عروسک های مامانجون باف دستشون درد نکنه

هدیه مامان جون و باباجون (بابا ) النگو دستشون درد نکنه

هدیه خاله جون  و دایی جون جعبه جواهرات موزیکال دستشون درد نکنه

هدیه عموجون چرخ خیاطی موزیکال دستشون درد نکنه

نمای کلی از هدایا

اینم هدایای نقدی

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان مهنا
28 بهمن 93 15:55
ای جونم عزیزم تولدت مبارک هورراا دخترمون یه ساله شد مرواریدای خو شگلتم مبارک عزیزم چه جشن باشکوهی مبارکت باشه عسل جون
مامانى عسل
پاسخ
مرسى خاله جون.لطف دارى گلم.مهنا گلىو ببوس
مامان روژینا
29 بهمن 93 9:28
تولدت مبارک عسل خالهواقعا که تم تولدت به اسمت خیلی میادهمه چیز خیلی عالی و پرفکت بوددست مامانی درد نکنه میدونم چقد زحمت کشیدههدیه های قشنگتم مبارکت باشه خاله جونیایشالا 120ساله شی عشقم
مامانى عسل
پاسخ
فدات شم عزىزم.انشالله روژىنا جون هم سال هاى سال زىر ساىه پر مهرت باشه.ببوسش گل دخترىو
مامان بهی
29 بهمن 93 11:00
تولدت مبارك عزيز خاله ببخشيد يكم دير شد
مامانى عسل
پاسخ
ممنون خاله جون از این که به یادمونین
**مامان ایلیار**
29 بهمن 93 18:09
سلام عسلییییی، تفلودت مبارک، به به چه تفلود خوشگلی، کاش ما هم دعوت بودیم
مامانى عسل
پاسخ
مرسی خاله جون .واقعا کاش شما هم نزدیک ما بودین و می تونستین بیاین تولدم تا ماهم خوشحالتر می شدیم
آبجی فاطمه
29 بهمن 93 19:05
ماشالا دخترتون واسه خودش خانومي شده ها تازه اون لباس و كيكشم خيلي خوشمله
مامانى عسل
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامانيه نيكا
3 اسفند 93 23:03
سلام عسل خاااانوم عزيز دلممممم تولدت مبارك خوشگلم اميدوارم هميشه شاد و خوشبخت باشي ... رويش مرواريد خوشگلت مبارك گلممممممم عزيزم تولد خيلي زيبايي بود اميد وارم دختر خوشگلت هميشه بهترينها نصيبش شه...
مامانى عسل
پاسخ
مهشاد عزیزم ممنونم ازت.خوشحالمون کردی بهمون سر زدی.نیکای گلمو ببوس
خاله جون عسل
18 اسفند 93 0:55
بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگترین روزم روز شکفتنت............عسل خاله تولدت بارک مروارید هات هم مبارک باشه گل دختر
مامانى عسل
پاسخ
مرسی خاله گلم