عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

سه ماهگی

1393/2/31 13:18
نویسنده : مامانى عسل
231 بازدید
اشتراک گذاری

قندعسل مامان سلام

می دونم دیر اومدم اما خوب به مامانحق بده دیگه سرم شلوغ بود و وقت نکردم بیام و واست بنویسم.

دختر گلم سه ماهگیت هم مثل یک ماهگی مشهد بودیم و سه روز هتل آبان بودیم به همراه مامانجونینا(مامان بابا). دخترم این چند روز یه جورایی مامانو با اون گریه های ترسناکت اذیت کردی. بازار رفتیم و چندتا لباس خوشگل هم lمامانجون واست خرید دستش درد نکنه خیلی بهت میاد.

دقیقا روز بیست و دوم که سومین ماهگردت بود من و تو ومامان جون رفتیم حرم و وقتی زیارت کردم تو رو هم بردم نزدیک ضریح امام رضا و دستای کوچولوتو به ضریح کشیدم و بعد دستای خودم و به صورت مثل ماهت کشیدم. دقیقا روز سه ماهگیت اولین زیارتت رفتی گل مامان.

دخترم حالا خیلی بازیگوش تر شدی و تا بهت نگاه می کنم میخندیniniweblog.com چه برسه که باهات حرف بزنم و بازی کنم. وقتایی که بابا از سر کار میاد و خوابی همش دلش می خواد بیدارت کنه و تو هم که با کوچکترین صدا بیدار می شی و تا باهات حرف می زنه و می خندی کلی ذوق می کنه.وقتی نگهت می دارم و بهت میگم پاپا کن  تند تند زانوهاتو تا می کنیو قدم بر میداریو پاپا می کنی.کم کم دیگه می خوای برگردی رو شکم . تو خونه وقتایی که باهم تنهاییمو بابایی نیست تا از کنارت بلند میشم می زنی زیر گریهniniweblog.com آخه ماشالله خیلی بازیگوش شدیو همش میخوای یکی باهات حرف بزنه و بازی کنهniniweblog.com.وقتایی که لالا داری خیلی بداخلاق می شیو بعضی وقتا خیلی بد گریه می کنیو مدام چشماتو می مالی و فقط وقتی تو بغلم می گیرمت آروم می شیو خوابت می بره.شیرینی زیندگیمون روز به روز با وجودت زندگیمون شیرین تر می شه و من و بابا با دیدن خنده ها و صداهای قشنگی که درمیاری و تمام حرکاتت کلی ذوق می کنیم niniweblog.comو خدارو شکر می کنیم.

سه ماهگیت مبارک ماه من.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

ژاله مامان آیدا
28 اردیبهشت 93 15:49
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگم سر زدی قیمت حلقه حیوانات مزرعه 90000 تومن هست. فرشته ها بستگی به سایزی داره که می خواین لطفا سایزشو بهم بگین. 09122022571 ژاله
khale joon ASAL
29 اردیبهشت 93 10:21
ناناز خاله وقتی باهاش دست دسی میکنیم باصدا میخنده بی دندون من