عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

نوروز و روزی نو

1393/1/21 12:53
نویسنده : مامانى عسل
319 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم بالاخره روزهارو پشت سر گذاشتیم و وارد سال جدید شدیم.

نوروز ما امسال واقعا نوروز بود چون با وجود تو همه چیزمون حسابی تغییر کرده بود و روزها و لحظه هامون نو تر و قشنگ تر شدند.

دخترم میگن دعای خیر مادر بهترین دعا برای هر کسیه. لحظه تحویل سال بهترین دعاهارو واست کردم عزیز دل مامان.

ازخدا خواستم لحظه لحظه زندگیت تنت سالم باشه و سرحال و شاداب مثل گلها باشی.از خدا خواستم روی خوش زندگیو بهت نشون بده و نذاره تن نازک و لطیفت زخمی دست روزگار و آدم هاش بشه. نذاره سیلی دست روزگار صورت مثل برفتو سرخ و کبود کنه . نذاره طعنه های نیش دار زمونه روح لطیف و مهربونتو آزرده کته.

برات آسایش و آرامش و خوشبختی خواستم از تولدت تا آخر عمرت.

خواستم موفق بودنتو توی زندگی ببینم ؛ بزرگ شدن و خانم شدنتو.

هنوز راه زیاد و طولانی در پیش  داریم اما بعضی وقتها خیلی زود دیر می شه و زمان مثل برق و باد می گذره .

خواستم اون روزیو ببینم که وقتی از احساست نسبت به کس دیگه ای حرف می زنی از ته دل شاد بخندی و من حض کنم ؛ هرچند که مثل الان اشک شوق و دلتنگیم راهشونو گم می کنند و روی گونه هام می ریزند.خواستم وقتی که می گی شاد و خوشحالم صدای قهقهه های قلبتو بشنوم نه خنده های مصنوعی و اجباری روی صورتتو.

خواستم هر چی که نداشتم و ندارم ، هر چیز که خواستم و بهش نرسیدم یا داشتم و از دست دادمش ، تو همشونو داشته باشی و اینو بدون توی این راه و هر راه دیگه ای من همیشه در کنارتم.

جون دلم ؛ اینو بدون که اگر روزی به هر دلیلی از هم دور و جدا شدیم جات تو فکر و دل مامان محفوظه و همیشه این دل مامانه که بال بال می زنه واسه اینکه الان در چه حالی هستی ، واسه دیدن و بوییدنت ، واسه مامان شنیدنا و جان گفتنام. توی زندگی فقط به خاطر تو هر سختیو به جون می خرم  و با هر درد و آسیبی می جنگم و کمر خم نمی کنم ، شکست نمی خورم ، جا نمی زنم ، کوتاه میام ، می گذرم از خودم و همه کس و همه چیز فقط برای تو و مثل یک کوه محکم و استوار و کنارت هستم و دستانم  همیشه حامی توست.

عزیزکم شاید روزی که این نوشته هارو بخونی و بفهمی و درکشون کنی دیگه مادری در کنارت نباشه تا نوازش و آرومت کنه ؛ اما بدون حتی توی اون دنیا هم که باشم به دور از تو ، دلتنگ و نگرانتم و همیشه منتظر شنیدن حرفهات هستم.

امسال نتونستم یه هفت سین متفاوت واست بچینم اما قول می دم از سال های بعد هر سال واست یه هفت سین بذارم و آخخ که چقدر قشنگه اون روزهایی که تو بزرگترر شدیو کنار مامان و باهم این کارهارو انجام می دیم.

عروسک کوچولوی مامان سال نوت مبارکماچقلب

 

عسلی و  هفت سین

گالری تصاویر سوسا وب تولز

گالری تصاویر سوسا وب تولز

گالری تصاویر سوسا وب تولز

 گالری تصاویر سوسا وب تولز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)