عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

واکسن دوماهگی

1393/2/1 11:40
نویسنده : مامانى عسل
272 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل مامان سلام

عجب هفته ای بود هفته قبل ها مامانی

دختر کوچولوی مامان شنبه هفته پیش من وتو و مامان جون و دایی عرفان رفتیم تا واکسن دوماهگی دخترمو بزنیمniniweblog.com.

اولش که قد و وزنتو چک کرد و وزنت شده بود 4400 کیلوگرم و قدت هم 55 و دور سرت هم شده بود 38 . بعد از اینکه قطره فلج اطفال و بهت دادند تا بخوری به ران دوتا پات واکسنتو زدند و یه دفعه زدی و زیر گریه و کم مونده بود اشک منو دربیاری و بعد مامانجون لباساتو تنت کرد و رفتیم خونه مامانجونینا و تا خونه خوابیدی. بیدار که شدی یه کوچولو شیر خوردی و قطره  استامینوفن بهت دادم و به چرت کوچولو زدی و بعدش بیدار شدی و دیگه ساکت نشدی .خودتو هلاک کردی مامان جون از بس گریه کردیniniweblog.com.امان از دست این واکسن ها که اینقدر نی نی های مارو اذیت میکنن.

اگه خونه تنها بودم فکر کنم منم پا به پای تو گریه می کردم آخه طاقت دیدن گریتو نداشتم از بس جیغ میزدی که به نفس نفس افتاده بودی. اون شب تولد عموجون بود و ساعتای شش عصر بابا اومد دنبالمون که بریم تولد من که هیچ چیز نفهمیدم از بس تو تو بغلم بودی یا گریه می کردی ساعت های ده بابا مارو برگردوند خونه مامانجون و گفت همینجا وایسا تا بهت کمک کنند و بچه خوب بشه و خدای نکرده تبش بالا رفت کسی وارد باشه خلاصه به اصرار بابا و مامانجونینا و به ضرب گریه های توniniweblog.com دو شب اونجا بودم. از بعد واکسن زدن یه خورده بداخلاق شدی مامانی همش تو بغلم می خوابونمت و تا میذارمت تو گهواره جیغ می زنی.niniweblog.com

niniweblog.com

عسلی قبل از واکسن

niniweblog.com

عسلی بعد از واکسن

niniweblog.com

niniweblog.com

دو ماهگیت مبارک شیرین تر از عسل

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهدیه
1 اردیبهشت 93 11:52
سلام دوست خوبم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان مهنا
1 اردیبهشت 93 12:48
آخي ناسي دردش اومده خوب
khale joon ASAL
31 اردیبهشت 93 10:11
آخ بمیرم برات که اینقدر از ته دل گریه می کنی