عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

پاییز

1393/9/13 8:14
نویسنده : مامانى عسل
556 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای گرم تابستان به سرعت نور سپری شدند و نوبت روزهای شاد و دلنشین پاییز شد ،عروسکم این روزها هوای ناب پاییز هم در مقابل دلبری های تو کم می آورد ، دخترک برفی من آنقدر روزهایم با تو زیباست که گاهی فراموش می کنم چون گذشته عاشقانه به آسمان و کوه و باران پاییزی بنگرم ، آنقدر در مقابل دیدگانم برایم لحظات عاشقانه خلق می کنی که دیگر هوای دونفره و عاشقانه پاییز برایم عادی شده است.

زییاترینم در این آخرین روزهای پاییزی از خدای برگهای پاییز می خواهم که هیچ وقت هوای دلت پاییزی نباشد . به دیدن تحمل آخرین برگ پاییزی نشسته ام و در دل آرزوی بارش اولین برف زمستان را دارم و آرزو می کنم که همیشه غمها و ناراحتی هایت همچون برگ های زرد شده از دلت فرو ریزند تا با قدم هایت آنها را خرد کنی و در گذر این ثانیه ثانیه پاییز یادت نرود که اینجا همیشه کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوی خوب دارد.


پاییز که می شود

انگار از همیشه عاشق ترم

در تمام طول پاییز

نمناکی شبها را

با تمام منفذهای پوستم

لمس می کنم

و چشمانم همه جا

نقش دیدگان تو را جستجو می کند

پاییز که می شود

همراه برگها رنگ عوض می کنم

زرد و نارنجی می شوم و

با باد تا افقی که چشمانت

در آن درخشیدن گرفت

پیش می روم

و مقابلت به رقص در می ایم

تا آنجا که باور کنی

تمام روزهایی که از پاییز گذشته

تا به امروز

همواره عاشقت بوده ام

پاییز که می شود

تمام بی قراریهایم را در باغچه کوچکی

می کارم و آرام آرام

قطره های باران را

که روزهاست در دامنم جمع کرده ام

به باغچه می نوشانم

می دانم تا آخر پاییز

تمام بی قراری هایم شکوفه خواهد داد

و با اولین برف زمستان

به بار خواهد نشست

پاییز که می شود

بی آنکه بدانم چرا

بیشتر از همیشه دوستت دارم

و بی آنکه بدانم چرا

دلم بهانه ات را می گیرد

و پاییز امسال...

عشق جنس دیگری دارد

و معشوق خواستنی تر است...

کاش  می فهمیدی و می دانستی!

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان مهنا
13 آذر 93 13:46
سلام مامانی عسل جون چه فضای قشنگ و ارامش بخشی خوش به حالتون عکسای عسل جون خیلی نازشدن ببووسش این نانازخانومو
مامانى عسل
پاسخ
فدات شم عزىزم.انشالله اونجام کم کم سرما خودشو نشون مىده.چشم خانمى مهنا جونمو ببوس
مامان مینای آرتین
13 آذر 93 22:32
عسل خانم خیلی توی این عکسها خانمتر و گل تر شدی خاله...ماشالله دختر نازم
مامانى عسل
پاسخ
مرسى مىناجون.اره دىگه دخترم واسه خودش خانمى شده
بابا ومامان
16 آذر 93 15:48
چه دخمل خانوم نانازی خدا حفظش کنهواحسنت به شما مامان خوش ذوق و خوش قلم!که اینقدر زیبا نوشتین
مامانى عسل
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم....نظر لطفته...خوشحالم به ما سر زدی
**مامان ایلیار**
17 آذر 93 12:48
سلاااااااام عسل مربا، چه عکسهای خوشملی، چه عسل خوردنییییییی، از روی دختر کوشولوت ببوس مامانی،
مامانى عسل
پاسخ
قربونت عزیزم .....چشم شما هم ایلیار جونو ببوس
خاله جون عسل
2 دی 93 11:24
قوربون دخمل خوش عکسمون بشم چشم عسلی من