عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

شیرینکم ؛ نه ماهگیت ستاره باران

1393/8/25 23:17
نویسنده : مامانى عسل
327 بازدید
اشتراک گذاری

   totalgifs.com aniversario gif gif 12.giftotalgifs.com aniversario gif gif 76.gif  totalgifs.com aniversario gif gif 76.gif   totalgifs.com aniversario gif gif 12.gif

دختر دردانه من ۹  ماهه شد

عدد ماههاي با تو بودن به 18رسيد 9 ماه در وجودم و نه ماه در خانه گرم سه نفره مان،  ولي در وصف لذت لحظات ناب با تو بودن عدد و رقم بي معناست.9 ماه انتظار دیدن روی ماهت بهترین و زیباترین لحظات زندگی من بود و دوباره عدد ۹ تکرار شد ولی ا ین بار با تو و در کنار تو نازنین دختر تکرار شد و چه تکرار زیبا و وصف ناپذیری.

و من باز هم خدا را شاکرم به خاطر همه نعمتهایی که به ما داد به خاطر ۹ ماه با تو بودن چرا که بهترین لحظات را با تو تجربه کردم با خنده تو از اعماق قلبم خندیدم و با گریه تو تمام وجودم غمگین و لرزان شد .وقتی تو در خوابی به قامتت خیره می شوم و خدا را با تمام وجودم شکر می گویم به خاطر وجود پاک و مقدس، تو چرا که تو را فرشته ای می دانم از طرف خدای مهربان ...

بهاری ترین شکوفه زندگی ام !

 نمیدانم شیرنی این روزها را چطور و چگونه برایت مزه مزه کنم !

 از کارها، صداها، عکس العمل ها و نگاه معصومانه ات هرچقدر بنویسم کم است. اما سعی میکنم آنها را به تصویر بکشم تا روزی که برای خودت خانومی خواهی شد، بدانی که برای گام های بلندت روزشماری کرده ام و حکایت چهار زانو رفتنت جان تازه به زانوهای من است...

تو پاک ترین موجودی شیرینم !

دخترم نمی دانم برای این همه معصومیتی که در لبخندت داری و برای آن همه صداقت چشمانت چه بنویسم. فقط می دانم که تو یک ذره بسیار کوچک از آن همه مهربانی خالقت هستی.

من به یقین رسیده ام که نوشتن از تو  همان نوشتن از خداست. حرف زدن با تو و نگاه کردن به تو، عین عبادت است. و من عاشق  خلوتهایم با تو هستم. 

 من عاشق تک تک تار موهای توام که گاهی چشمانت را می خاراند، من عاشق صداهایی هستم که تو درمیاوری. من عاشق عکس العملهای تو ام وقتی صدایت میکنم

هر روز که می گذرد پیش خودم میگم:

یعنی قشنگ تر از امروز هم هست؟؟؟ 

یعنی تو زیباتر از امروز هم میشوی؟ 

ولی وقتی تو یه روز دیگه بزرگ تر میشی، و فردا میاد،  من به یقین می رسم که  تک تک  لحظه های با تو 

قشنگ و لذتبخش هستنند.

شیرین دخترم! از تو ممنونم که زیباترین حس دنیا رو به ما می دی.

این روزها تمام زندگی من و بابایی سرشار از حضور توئه، و با هر حرکتی که میکنی قند تودلامون آب میشه.

دختر نه ماهه من عاشق اتاق و تختشه و وقتی داخل تختشه با تمام قدرت پاهای ظریف و کوچولوشو به دیواره های تختش می زنه و ذوق می کنه.

دختر نه ماهه من چهار دست و پا رفتنو با سینه خیز رفتن ترکیب کرده و تمام هال خانه را با دست و پاهای کوچکش طی می کند.مام سرش را زمین می گذارد و به حالت ملق زدن می ایستد و جدیدا یک پایش را بالا می برد.

دختر نه ماهه من عاشق موس و کیبورد است و در عرض چند ثانیه خودش را به آنها می رساند و چراغ قرمز موس اکثر اوقات همبازی اوست.

دختر نه ماهه من عاشق آواز خواندن است.

دختر نه ماهه من با دیدن دستمال کاغذی چنان دست و  پایی می زند که ناخودآگاه خنده را به روی لبهایمان جاری می کند و با گفتن اده(addah)خنده مان را تشدید می کند.

دختر نه ماهه من حالا می تونه با نی آبمیوه بخوره.

دختر نه ماهه من کفش که پاش می کنه مدام دلش می خواد خم شه و کفش هاشو بگیره و عروسک های جوراب هاش هم از دستش حسابی فرارین.

دختر نه ماهه من عاشق نون و ماسته و حتی بعضی وقتها در حال نون خوردن می خوابه.

دختر نه ماهه من با سرسری کردن تمام سرتاپای خود را به اینور و آنور تکان می دهد.

تو بزرگ می شوی و بازی هایمان هر روز که نه هر چند وقت یک بار عوض می شوند دیگر نمی شود با بازی ای که تا هفته پیش شادت می کرد سرت را گرم کرد.

گاهی اوقات دوست داری بی دلیل بخندی و این را می توان از قهقهه های زورکیت فهمید حتی اگر از صدای مچاله شدن کاغذ یا پلاستیک باشد.

تعجب می کنم خدایا چطور موجود به این کوچکی محیط را اینقدر خوب می شناسد و به محض وارد شدن به جای جدید چشمان کنجکتوش همه جا را نظاره می کند. چطور می شود تویی که تا همین چند ماه پیش حتی مرا نمی شناختی با شنیدن صدایم و دیدنم لبخند می زنی.

حرف (ب ) و (د ) خوب در دهانت می چرخد و مدام ب ب و دد میگویی و فکر می کنم با حرف (م ) مشکل داری و هیچ کلمه ای شبیه ماما هم نمی گویی.

آنقدر شیرین و دوست داشتنی هستی که گاهی اوقات دوست دارم درسته قورتت دهدم.....فکر کن آن وقت می شوم مادر بچه خوارتعجبگیج!!!!!

مطمئنم تو آمدی تا حالیم کنی خدا هنوز هم دوستم دارد و امیدوار است که تو بهانه ای باشی برای شکرگذاری هایم......خدایا شکرتمحبت

یکوقت فکر نکنید تبلیغ سان استاره ها..!!!

خوب کفشامو می خواااامدلخور

من لواشک دوست داااااارم البته خیلی شیرینشخوشمزه

کی گفته این شیرینی هارو از دست من قایم کنین....شاکی

دااالی مامان....

این لباسو مامان جون (مامان)برات خریده

این لباسو  هم مامانجون (بابا ) برات خریده

این دستبند قشنگو مبینا جون و این شال قشنگو هم نگین جون به دخترم داده

مامان فدای انگشت های شیرین و خوشمزت

پسندها (9)

نظرات (8)

مامان مینای آرتین
26 آبان 93 17:57
ای جونم عسلی خانم... هزار هزار هزار ماهه بشی عزیزم
مامانى عسل
پاسخ
مرسی مینا جونم......انشالله.....آرتین جونمو ببوس
مامان بهی
28 آبان 93 7:41
نه ماهگيت مبارك عسل خانم
مامانى عسل
پاسخ
خیلی ممنون بهی جونم
مامان روژینا
28 آبان 93 12:34
9 ماهگیت مبارک عشق خاله
مامانى عسل
پاسخ
خیلی ممنوووووووووون
مامانی ساره
28 آبان 93 16:52
عزیز دلمممممممممممم نه ماهگیت مبارک خاله جون ماشاءالله چه نگاه معصومانه ای داره
مامانى عسل
پاسخ
فدات شم عزیزم.....ممنونم که به ما سر زدی
خاله سانی
30 آبان 93 20:51
سلام عزیزم ببخشید که دیر بهتون سر زدم.چند روزی حالم خوب نبود و اصلا نمیومدم.. وای خدا چقدر خوردنی شده عسل خانوم 9ماهگیت مبارک باشه عزیزم.ایشا.. همیشه سالم و سلامت باشی.چقدر زیبا احساستونو نوشته بودین.انشا.. این فرشته ی کوچولو و دوست داشتنی رو خدا واستون حفظ کنه. لباسای کادویی هم مبارک باشه عزیزم دستشون درد نکنه اخییی نوش جوونت عزیزم چه با مزه شدی غذا دور دهنته
مامانى عسل
پاسخ
فداى تو عزى,م انشالله زودتر خوب بشى.خوشحالمون کردى سر زدى.بنىتاى گلمو ببوسش
مامان روژینا
4 آذر 93 9:17
وای من که عاشق اون لواشک خوردنشم
مامانى عسل
پاسخ
خاله جون دهنت آب افتاد؟!!!
مامانی بهار
7 آذر 93 18:40
سلام خوشگلم نه ماهگیت مبارررررررررررررررررررررررررررک
مامانى عسل
پاسخ
ممنونم از لطفت
مامان روژینا
8 آذر 93 9:30
این بوسا مخصوص عسل خانم ژیمناستیک کار خودم
مامانى عسل
پاسخ
فداى تو خانمى