عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

دهه محرم

1393/8/14 21:16
نویسنده : مامانى عسل
243 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من از این روزهای قشنگ برات بگم که خیلی زود گذشتند . از بس شب ها زود می خوابی من و بابایی دوست داشتیم ببریمت و مراسم های عزاداری و هیئت هارئ ببینی و بالاخره یک روز که عصر خیلی خوابیدی یک ساعتی رفتیم بیرون و فقط چندتا عکس کنار علمات ها به یادگاری ازت گرفتیم.

شب تاسوعا برای شمع روشن کردن به چندتا مسجد رفتیم و اولین مسجد با بابایی شمعتو روشن کردی و نمی دونم دعا و آرزوت چی بود ولی هرچی که بود می دونم  تو دل پاکت آرزوی قشنگی کردی.وقتی بابا می خواست شمعو بذاره دستتو می بردی جلو و سعی می کردی شعله های شمعو بگیری و خدارو شکر بابایی حواسش بود و دستت نسوخت و بعد از اولین مسجد هم آروم گرفتی بغل مامانی خوابیدی.

روز عاشورا هوا خیلی خیلی سرد شده بود و از بس بهت لباس پوشونده بودم که نمی تونستی تکون بخوری و گذاشتیمت داخل کالسکه  و روت پتو هم کشیدم و جتی دستاتو از پتو بیرون نمی آوردی و با کارهایی که من قبلا ازت دیده بودم حسابی تعجب کرده بودم.با بابایی و خاله جون رفتیم به سمت معصوم زاده شهرمون و هیئت های عزاداریو هم تماشا می کردیم.سقای سفید پوش مامان هم با اون چشمهای ناز و قشنگت صداهارو دنبال می کردی و حرکت علمات ها و مردم جلب توجه می کرد برات و بعد هم آروم گرفتی خوابیدی و اصلا اذیتمون نکردی.

نفس مامان روز تاسوعا

آشپز کوچولوی من در حال هم زدن شله نذری مادربزرگ بابا روز تاسوعا

شمع روشن کردن شب تاسوعا

ظهر عاشورا

 

پسندها (6)

نظرات (6)

مامانی بهار
14 آبان 93 21:50
حاجتت قبول خوشگلم.التماس دعا گلم
مامانى عسل
پاسخ
خىلى ممنون عزىزم.محتاجىم به دعا
مامان مینای آرتین
16 آبان 93 16:28
قبول باشه عسلی. امیدوارم هر سال سالم و سلامت در مراسم شیرخوارگان شرکت کنی عزیزم و ماه محرم پشت سر بگذاری.... امام حسین یار و یاورت عسلک
مامانى عسل
پاسخ
ممنون مینای عزیزم....انشالله امام حسین یار و یاور همه کوچولوها باشه
مامان روژینا
17 آبان 93 10:21
عروسک کوچولوی من خدا در پناه امام حسین و حضرت ابوالفضلش حافظ و نگهدارت باشه
مامانى عسل
پاسخ
انشالله عزیزم ...
مامانی ساره
17 آبان 93 23:29
عزاداریهاتون قبول باشه عزیزم التماس دعا
مامانى عسل
پاسخ
قبول حق ....ممنونم عزیزم
مامان بهی
20 آبان 93 8:11
قبول باشه عزيز خاله
مامانى عسل
پاسخ
مرسی خاله جونم....
خاله سانی
30 آبان 93 20:52
عزیزم چقدر این لباسا بهت میادعزاداریهاتون قبول
مامانى عسل
پاسخ
نظر لطفته عزىزم