عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

احساس زیبا

1392/12/12 13:42
نویسنده : مامانى عسل
217 بازدید
اشتراک گذاری

در آغوشت که می گیرم

آنقدر آرام می شوم که فراموش می کنم باید نفس بکشم

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو قلب عاشقی است که فقط برای تو می تپد

به دنیا آمدی و دنیای من شدی

در عجبم چگونه این چنین عاشق موجودی شده ام که هنوز حتی اسمم را هم نمی گوید

چگونه در هر نفسش زندگی می کنم در حالیکه با نفس های من زندگی گرفت

چطور به او وابسته گردیدم در حالیکه زمانی تنها با رگ باریکی به من و زندگی وابسته بود

مادرانگی را هر روز با دخترک زیبایم آغاز می کنم و هر روز این احساس زیبا با من رشد می کند

زیبای کوچکم آنقدر خالص است که هر بار صدایش می زنم بند بند وجودم به لرزه می افتد و اشک شوق بر روی گونه هایم سرازیر می شود

چه افتاریست مادر این فرشته بودن

آن لحظه که صورتش را می بوسم بهترین پاسخ عاشقانه را می گیرم به خصوص زمانی که با لبخندهای شیرینش عشق و محبتش را در من به اوج می رساند

دیگر مرا خیالی نیست

دخترکم! هر روز حس بزرگ شدنت را با لذتی آمیخته با ترس لمس می کنم

نمی خواهم آرزو کنم ای کاش به اندازه آغوشم می ماندی

چرا که من با هر تار موی تو که رشد می کند اوج می گیرم

لذت دیدن قد برافراشتن تو به تنگ شدن آغوشم می ارزد

آری ، چه افتخاریست مادر این فرشته بودن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)