عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

بهمن

1392/12/12 10:54
نویسنده : مامانى عسل
342 بازدید
اشتراک گذاری

نرم نرمک از راه می رسی بهمن

بازهم بهمن از تو

و تو که از نژاد منی

و از نژاد مردی که دوستش دارم بی دلیل

آری ، گفتم بی دلیل

دوست داشتن که دلیل نمی خواهد نازکم

تو از نژاد مایی

به احترام تو نماز عاطفه می خوانم

برای خاطره هایم تعریف خواهم کرد

که تو چقدر سرشار از من و پدرت هستی

بهمن با آمدن تو

در ذهن من جاودان شد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

افسانه مامان هیچکس!
12 اسفند 92 14:08
تمام وبلاگتو مرور کردم.خیلی قشنگ مینویسی.منم متولد 22 بهمنم و با تولد کوچولوی شما من 24 ساله شدم تولد دوتاییمون مبارک منتظرتم بیای وبلاگم مامانی عسل جون
مامان ایلیار
14 اسفند 92 12:01
سلاااااام مامانی، تولد دخمل کوشولوت مبارککککککککک چقده خوشگله، خیلی مواظبش باش، راستی مرسی از تسلیتتون