عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

دخترم ،فرشته پاک خدا روزت مبارک

1393/6/5 17:20
نویسنده : مامانى عسل
426 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم با تو سخن مي گويم

گوش کن با تو سخن ميگويم

زندگی در نگهم گلزاريست، و تو با قامت چون نيلوفر، شاخه پر گل اين گلزاری

 من در اندام تو يک خرمن گل ميبينم، گل گيسو گل لبها گل لبخند شباب

من به چشمان تو گلهای فراوان ديدم گل عفت، گل صد رنگ اميد، گل فردای اميد، گل فردای سپيد

مي خرامی و تو را مينگرم

چشم تو آينه ی روشن دنيای من است

تو همان خرد نهالی که چنين باليدی؟

راست چون شاخه ی سرسبز، برومند شدی!

همچو پر غنچه درختی همه لبخند شدی!

تو گل شادابی، ای گل صد پر من، با تو در پرده سخن ميگويم، عشق ديدار تو بر گردن من زنجير است  و تو چون قطعه الماس درشتی کمياب، گردن آويز اين زنجيری، تا نگهبان تو باشم ز حرامی در شب، برخود ازرنج بپيچم همه روز، ديده از خواب بپوشم همه شام دخترم گوهر من

تو  تک گوهر دنيای منی

دخترم ای همه هستی من

تو چراغی تو چراغ همه شبهای منی، تو گلی دسته گلی، صد رنگی. تو يکی گوهر تابنده بی مانندی، ای سرا پا الماس.

قدر خود را بشناس.قدر خود را بشناس

 

 

دختر گلم از هرمامان جون پنجاه تومان هدیه گرفتی.

بچه که دختر باشه    مونس مادر میشه    دختر خیلی عزیزه    همش زبون میریزه

نون برنجی دختر    نازک نارنجی دختر    دختر گل تو باغاست    چشم و چراغ باباست

 تصدق زبونش   مامان می میره براش

پسندها (6)

نظرات (9)

مامان مهنا
5 شهریور 93 19:03
روزت مبارک وروجک خانومشعرش خیلی قشنگ بود حفظش کردم واسه مهنا بخونم
مامانى عسل
پاسخ
خىلى ممنون عزىزم
مامان مینای آرتین
5 شهریور 93 23:19
... عسل خانم، ابرو کمون، خوشگل خانوم... روزت مبارک...
مامانى عسل
پاسخ
قربونت مىنا جونم
خاله سانی
6 شهریور 93 12:10
روزت مبارک باشه عزیز دلممم دخملی چه عکس خوشگلی هم گرفته
مامانى عسل
پاسخ
نظر لطفته عزىز دلم
مامانيه نيكا
6 شهریور 93 14:52
Khoshgel khanoom rozet mobarak
مامانى عسل
پاسخ
ممنونم عزىزم.....گل دخملىو حسابى ببوسش
مامانی بهار
8 شهریور 93 17:00
قربونت بشم روزت مبارک
سمیه مامان اسماء کوچولو
9 شهریور 93 3:50
روزت مبارک عسل جون البته باتأخیر
مامانى عسل
پاسخ
خىلى ممنون روز دخترکوچولوى شماهم مبارک
مامانی ساره
17 شهریور 93 12:52
روزت مبارک عزیزم البته ببخشید با تاخیر
مامانى عسل
پاسخ
مرسى خاله جون
خاله جووووونی
20 شهریور 93 18:45
روزت مبارک عسل خانومــــــــــــ من شما رو لینک کردم خوشحال میشم لینکم کنید!
مامانى عسل
پاسخ
مرسى عزىزم.شماهم لىنک شدى.
fatima
26 شهریور 93 14:18
سلام دوستم چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه.. به وبلاگ من یه سر بزن منتظرتم.. نظر یادت نره
مامانى عسل
پاسخ
نظر لطفتونه.چشم حتما