عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

دخترم، هستی من

1393/6/5 17:01
نویسنده : مامانى عسل
624 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم٬ ای همه هستی من
یاد قلبت باشد , یک نفر هست که اینجا
بین آدمهایی , که همه سرد و غریبند باتو
تک و تنها به تو می اندیشد
وهمیشه دلش از دوری تو دلگیر است....

دخترم٬ ای همه هستی من !
یاد قلبت باشد,یک نفر هست که چشمش
به رهت دوخته بر در مانده
و شب و روز دعایش این است ,

زیر این سقف بلند, هر کجایی هستی , به سلامت باشی
و دلت همواره ,محو شادی و تبسم باشد ...
دخترم٬ ای همه هستی من !
یاد قلبت باشد
یک نفر هست که دنیایش را
همه ی هستی و رویایش را, به شکوفایی احساس تو پیوند زده
و دلش می خواهد, لحظه ها را با تو , به خدا بسپارد ...

دخترم٬ ای همه هستی من!
یک نفر هست که با تو
تک و تنها , با تو
پر اندیشه و شعر است و شعور !

پر احساس و خیال است و سرور !
دخترم !این بار , یاد قلبت باشد
یک نفر هست که با تو
به خداوند جهان نزدیک است
و به یادت هر صبح , گونه سبز اقاقی ها را
از ته قلب و دلش می بوسد
و دعا می کند این بار که تو
با دلی سبز و پر از آرامش , راهی خانه خورشید شوی
و پر از عاطفه و عشق و امید
به شب معجزه و آبی فردا برسی 

 

پسندها (1)

نظرات (0)