عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست

1393/6/1 13:28
نویسنده : مامانى عسل
197 بازدید
اشتراک گذاری

امید زندگیم ؛ عسل

در عجبم روزها چه زود از پی  هم می گذرند و تو روز به روز قد می کشیو بزرگتر می شوی .انگار هین دیروز بود که همه چیز را برای آمدنت مهیا می کردم برای فرشته ای که هیچ ازتو نمی دانستم.حال که به صورت ماهت می نگرم یاد آن روزهایی می افتم که چگونه صورت ماهت را تجسم می کردم.

تمام دارایی من آنقدر عاشقت هستم که اگر تمام کلمات زیبای دنیا را کنار هم بگذارم باز هم ذره ای از عشق و محبتم را به تو گویا نیستند.

به رابطه مان که می نگرم گاهی به این باور می رسم که من به وجود تو محتاج ترم ؛ به عطر تنت ، به آرامشی که در کنار ت تمام وجودم را فرا می گیرد.با تمام وجود هر سختی را برای بودنت ، داشتنت و ماندنت در کنارم به جان می خرم و پا به پایت قدم بر می دارم در تمام لحظه های زندگیت در سختی و ناخوشیت که همیشه دور بماند از تو.

قندیلکم چقدر زود بزرگ شدی . چقدر زود نام شیرینت را شناختی . نمی دانی چگونه با دلبری های کودکانه ات عشقت را به ما ابراز می کنی. تمام خستگی پدرت را پس از دیدنش با لبخند شیرینت بدر می کنی و لبخند و نوازش کودکانه ات مشت و مال شانه های خسته اوست. نگاه هایت که به هنگام کار مرا از این سو به آن سوی خانه جست و جو می کند بهتر از هر چیز است و من عاشق آن لحظه هایی هستم که به صورت نازنینت نگاه می کنم و تو از دور خنده ای سرشار از عشق و محبت جایگزین خستگی هایم می کنی. روح و آرامشم به هنگام خواب وقتی در آغوشت می گیرم در کنار تمام بهانه گیری ها و بی حوصلگی هایت برای خواب آن زمان که صدایم را می شنوی و لالایی هایم گوش هایت را نوازش می کند ساکت می شوی و به صورتم نگاه می کنیو لبخند می زنی و دستان نرم و لطیفت را به صورتم می کشی و خودت را بیشتر به آغوشم می چسبانی و من به داشتنت ، به بودنت ،و عشق و محبتت غبطه می خورم و می خواهم عقربه های ساعت درجا بزنند و آن لحظه هیچ وقت تمام نشود.

ذره ذره وجودم ؛ تمام من برای تو ، تمام آنچه دارم و ندارم .....همیشه باش ؛همینگونه که هستی ، ساده و بی آلایش ، پاک و مهربان

دوستت دارم رویای شیرینم

پسندها (5)

نظرات (3)

خاله سانی
1 شهریور 93 22:36
قربون دخملیییی ایشا.. سالهای سال زیر سایه ی پدر و مادرش خوشبخت باشه و خدا واستون حفظش کنه
مامانى عسل
پاسخ
لطف دارى خاله سانى جون.بنىتا جونو ببوسش
مامان مینای آرتین
2 شهریور 93 9:56
قربون عسل خانم برم با رکابی خوشگلتر شدی خانم طلا، عزیزم آرزو میکنم عسل جان سالهای زیبای عمرش در کنار پدر و مادر گلش بگذرونه... فوق العاده و بی آلایش نوشته بودی گلم
مامانى عسل
پاسخ
ممنون مینا جونم نظر لطفته.انشالله کوچولوی شمام زیر سایه پرمهرتون باشه.حسابی ببوسش.
مامانی ساره
3 شهریور 93 13:54
الهی قربونت برم من اینطوری نگاه نکن خاله جون میام میخورمتا
مامانى عسل
پاسخ
خدا نکنه خاله جون