عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

برای مادر عزیزم....روزت مبارک...!

1394/1/21 8:39
نویسنده : مامانى عسل
560 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم...

شاید تمام لحظه های مرا به چشم هایت پیوند زده اند...!

که هر نگاهت عمری از من می گیرد...

چشم هایت را دوست دارم

بی دغدغه پریشانی این چشم های ژرف عاشق را...

تو ملموس ترین تصویر آفرینش منی...

مادرم...

من هرگز بهشت را زیر پایت ندیدم...

زیر پای تو آرزوهایی بود که از آن گذشتی به خاطر من...

عاشقانه دوستت دارم و دستهایت را می بوسم...روزت مبارک

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان مینای آرتین
21 فروردین 94 9:11
فوق العاده بود عزیزم... آرزو میکنم سایه مادرهای عزیزمون همیشه بالای سرمون باشه
مامانى عسل
پاسخ
انشالله عزیزم
فروشگاه تاجر ونیزی
21 فروردین 94 9:26
روز مادر مبارکتون باشه. خدا برای هم نگهتون داره. به شادی و سلامتی به سایت من سر بزنید و یه چرخی بزنید شاید خوشتون اومد مشتری شدید. اگه خوشتون نیومد باز هم چند وقت دیگه بیایید و منو به دوست و آشنا معرفی کنید ممنون می شم چون این کار باعث می شه آمارم بره بالا شاید کارم رونق بگیره. ممنون
کوثر
21 فروردین 94 9:32
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی