عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

بیا...

1392/12/12 0:35
نویسنده : مامانى عسل
187 بازدید
اشتراک گذاری

شاید خدا تو را به این خاطر به من هدیه داد

که هم وزن معصومیتت دوستت داشته باشم

شاید باید باهم

بعد های بعد از این بخندیم ، برقصیم ،رهای رها

شاید به این خاطر تو یک تکه از من شدی

که خدا به من اجازه داد تکه های احساسم را در تو تکثیر کنم

جانکم

دلتنگی هایم را ببوس تا گریبانم بوی تو را بگیرد

تا نقش لب های کودکانه ات با طعم مبهم دنیای یک نفره ات روی پوستم بماند

یک تکه از من که نامش دل است

دارد دیوانه وار تو را هر روز عاشق تر می شود

من تصمیم گرفته ام خبر آمدنت را به رخ تمام تاریخ بکشم

می خواهم تو را در مزرعه احساسم بکارم

تا باران بی دلیل از ابر نبارد

می خواهم خدا را ببوسم 

که تو را در من خلاصه کرد

می خواهم رج های غصه های خنده دارم را بشکافم

و شادی انتظار تو را ببافم

صورتی

می خواهم به تو عادت کنم

پس بیا ستاره ببافیم برای شب های آمدنت...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)