عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

رویای مادرانه

1392/12/19 18:41
نویسنده : مامانى عسل
294 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچکم ؛ عسل

دستت را اینگونه به دور انگشت پدر حلقه می کنی و من پر از احساسات خوب می شوم

برایت ، برایش ، برای خودم

برای همه این روزها و ثانیه های مملوء از عشقمان

پر از احساسات خوب می شوم و فکر می کنم و می روم به عالم رویا

پیش بینی می کنم روزهای خوب آینده ات را

اینکه تو همچنان خوبی و پاک ، مهربان و نیک سرشت

آن روزهایی را که بزرگ شده ای

عجب لحظات شکوهمندی

تو را نگاه می کنم و مست می شوم

روزی را می بینم که همدم شده ای ، یار و غمخوار مادر شده ای

دوش به دوش کنارم راه می روی

دختر دردانه بابا شده ای

روزی را می بینم که تحصیلاتت را به پایان رسانده ای و من و پدرت برای جشن پایانی آن آمده ایم

روزی را می بینم که سندی امضاء می کنی ، سند پیمانی ابدی با یک پاک دیگر چون خودت

آخ که قلبم می تپد از این همه فکرهای خوب

و همین دست پدرت هست که همچنان پشت توست مثل یک کوه

نگران نباش مادر ...... همیشه هست برایت ، برو خیالت راحت

می دانی ؟! روزی را می بینم که تو موفقی در هر آنچه که خودت انتخاب کرده ای

همین برایم بس است جان مادر

همین که بیایم و بنشینم روی صندلی و موفقیتت را ببینم

تو ان بالا باشی و ما برایت دست بزنیم و من بمیرم از خوشحالی

عجب فکرهای خوبی ، کاش برآورده شوند جانکم

و من ببینم روزی را که قدت از من بلندتر شده و من برای دیدنت بالا را نگاه می کنم و روی ماهت را می بوسم فرشته کوچکم ؛ که مرا به آنچه خواست رساندی.

خدایا ممنون که مادرم کردی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)