عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

شمارش معکوس

1392/12/12 0:34
نویسنده : مامانى عسل
126 بازدید
اشتراک گذاری

دوران زیبای جنینی تو هر روز دارند سپری می شوند و شمارش معکوس برای در آغوش گرفتنت آغاز می شود.در این چند ماهی که در درونم هستی ، هر روز با تکانهایت شور و شوقی در من می آفرینی و من به وجودت عادت کرده ام ، به تکانهایت ، ضربه هایت...

روزی که به دنیا بیایی دلم برای این روزها تنگ می شود ولی دیدار تو شیرینی خاصی دارد.

باورم نمی شود که دارم مادر می شوم ؛ مادر فرشته ای که خدا آن را به ما داده است.

خداوندا مرا ببخش اگر بنده بدی بودم به درگاهت ، پلیدی ها را از من دور کن و گناهانم را تا کنون ببخش ؛ چرا که می خواهم با قلب و روحی صاف مادر شوم. لیاقت مادری را به من بده تا بتوانم فرزندی صالح تربیت کنم . فرزندی از دیار عشق و مهربانی ، گذشت و فداکاری ، پاکی و محبت...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایلیار
14 بهمن 92 12:26
نوشته هاتون واقعا جالب بود تبریک میگم بهتون