عسل عشق ماعسل عشق ما، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

عسل ؛ دنیای مامان

اندر احوالات این روزهای ما

1395/4/13 13:30
نویسنده : مامانى عسل
641 بازدید
اشتراک گذاری

دختر است دیگر عاشق ژست گرفتن های جورواجور

دخترک مو فرفری و همچنان علاقه شدید به بستنی

عسل گلی و آنیتاگلی

شیطنت تا این حد؟!

حیاط  خونه مادربزرگه که برای من پر است از خاطرات شیرین

فدای اون دست ها و انگشت های کوچکت نازکم

قند عسل و هستی جون و فاطیما جون

 

بیب بیب برین کنار من اومدم....!!!

هدیه تولد دوستای خاله جون برای عسل گلی

هدیه هستی جون و فاطیما جون برای تولد قندعسل

آلوچه جون در حال تمرین کردن رفتن به مدرسه

موش موشی دوستدار طبیعت و صد البته آب بازی به بهانه آب دادن به باغچه ها

هدیه های مامان جون (مامان)

وقتایی که عسل خسته و هلاک شیشه به دست هرجایی می خوابه

هدیه های مامان جون(بابا)

دخترک خوش ذوق من ذوق زده از تماشای مانکن های بچه ها با لباس محلی در نمایشگاه صنایع دستی

دخترک شیرین ادا

خرابکاری و گلدان های شکسته بیچاره من از دست این وروجک

یک بچه گربه شسته رفته و تر و تمیز رفته به حموم

بفرمایید چی توز نمکی

وروجک و همیشه در حال انجام کارهای خطرناک

تولد آنیتا جون

مگر میشه جایی آب باشه و عسل و از آب جدا کرد؟!نخیر عین آهنربا همو جذب می کنن!!!

این صورت غرق در آرامشو با هیچ چیز عوض نمی کنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)